Koła aluminiowo-gumowe w obudowach z centralnym otworem na śrubę mocującą
Obudowa z otworem centralnym na śrubę mocującą koła aluminiowo-gumowegowykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych, łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Koło osadzone jest w niej na tulejce, montowane z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość przez mocny centralny sworzeń zwrotnicy. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.
Koła aluminiowo-gumowe charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia, odpornością na zużycie i korozję. Ich korpus to odlew aluminiowy, a opona to pełna guma, dostępna w kolorze czarnym i szarym - nie brudzącym posadzki. Twardość opony koła wynosi 85° Shore’a. W kołach tych zastosowano łożysko kulkowe, osadzone w aluminiowej piaście.