Obudowa skrętna koła ma bardzo mocną i solidną konstrukcję spawaną. Koła w tej obudowie osadzone są na tulejce i montowane z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa posiada podstawę mocującą z łożyskiem oporowym wzdłużnym, zabezpieczonym uszczelniaczem tworzywowym, chroniącym kulki łożyska, wypełnione długotrwałym smarem. Widelec obrotowy zawiera łożysko oporowe skośne, a całość połączona jest śrubą z nakrętką, która zabezpieczona jest specjalnym klejem beztlenowym.
Koła żeliwne przeznaczone są do dużych obciążeń. Ich korpus to obrobiony maszynowo, jednolity odlew żeliwny. Pokryte są farbą proszkową w kolorze srebnym. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową. Koła te charakteryzują się dużą odpornością na ścieranie, uderzenia i zarysowania, a zakres temperatury ich pracy wynosi od -50 do +150 °C.